viernes, 25 de abril de 2008

Mr. Lenny Kravitz


És fàcil reconèixer una cançó seva, al primer compàs ja saps qui està a darrera d'aquella veu i sobretot d'aquella guitarra tant hipnotitzant. Sona forta, rabiosa, insinuant...Amb això li sumem la fusió del funk, rock i reggae i "chapó"!!
Feia 3 anys que em tenia en espera, It is time for a love revolution és el seu 8è àlbum, un àlbum on ens fa una crida a l'amor i també on ens hi fa una dura crítica a la guerra d'Irak.
Aquest xaval de 43 anys ho toca tot...guitarra, piano, baix, harmònica i bateria (l'últim concert que vaig anar va fer un "solo" de bateria que em va deixar extasiada! Brutal!!)
Fa cosa de dos dies que tinc el preuat tresor entre les meves mans. Ja feia dies que el volia comprar però per una cosa o una altra mai trovaba el moment d'anar a la "Martulina"...i per fi, el dimecres passat abans d'anar a treballar a l'Estudi de Vic em vaig fer amb la "relíquia". Entre mi vaig pensar: "Lenny; ja ets meu".
El 8 de juliol en concert al Pavelló Olímpic de Badalona. Jo ja tinc l'entrada.
Algú s'apunta??

2 comentarios:

Roger Parareda dijo...

El senyor Lenny m'agrada...bé...sobretot m'havia agradat molt! No descarto l'opcio del concert, pero he de mirar dates, preus...En parlem en calma quan ens veiguem per aqui! 43 anys ja té el noi...uff...no som els únics que ens fem grans...

Salud Ester!

Anónimo dijo...

Eis Ester!!!!!!!!!

Acabo de descobrir el teu bloc! Bé bé bé! M'agrada! Rauxa (jo també hi era allà i, ben cert! quina rauxa!! jaja), els indis, Lenny (no en sóc fan, però bé...), el que es tracta és opinar, escriure, fotre-hi canya! Això dels blocs és un nou espai de llibertat per compartir, per conèixer, per donar a conèixer, per relaxar-se, per compartir...

així doncs, molta empenta! Cada cop som més pradencs (i pradenques) en aquesta aventura!

La seguirem de prop...

una abraçada!