jueves, 10 de abril de 2008

Hola a tots/es!!

Bueno, per fi he pogut crear el meu blog, mai trobava el moment i quan el vaig trobar vaig tenir algun problema tècnic, però ja està!
Serà un blog de "tal com raja" (com moltes persones diuen que sóc), sense divagacions extranyes ni paraules massa tècniques.
Hi parlaré de llibres, pel.lícules, música, viatges, experiències personals...potser algún dia em faré pesada...ja ho anireu veient!
Espero que us animeu i feu els vostres comentaris, així entre tots fem una mica de "safreig".

Una abraçada i fins aviat!!!

3 comentarios:

Roger Parareda dijo...

Tinc l'honor de fer el primer comentari en aquest blog. Estic segur que el "teu petit espai virtual" dins l'enorme món d'internet serà actiu i molt interessant. Segur que tens moltes coses interessants a explicar, no crec que "toquis" el tema futbol però això no serà excusa per no visitar-lo sovit.

Molta sort i molts ànims! Una més a la família...Salud!

Ester dijo...

Geliu!!
Gràcies per les ajudes tècniques...jeje!

Anónimo dijo...

hola nina,
doncs ja veus, aqui estic he entrat al teu blog. Pasare sempre que pugui! Molt macu aquest xicot eehhh! i tu també!
Petons, Carme.