miércoles, 9 de julio de 2008

It is time for a LOVE Revolution

Sé que encara em queda explicar l'última part del viatge, però el super concert del Lenny Kravitz que vaig poder disfrutar ahir és una bona excusa per retrassar-me una mica...
Va ser genial!! Va tocar algunes de les cançons del seu nou àlbum, però sense oblidar-se de clàssics com "Belive", "Are you gonna go my way" o "Fly Away", entre d'altres. Cada cançó l'allargava fins a l'infinit, versionant-les i fent-nos participar a cada una d'elles.
Un so impecable. La bona música va ser la gran protagonista, i aquesta música va ser donada per una banda de veritat. Un bateria potent i amb una energia autènticament espectacular. La secció de saxo i trompeta amb genis que van demostar les seves qualitats. Baixista i teclats igualment brillants i un guitarrista que va donar mostres de talent a grans dosis. Tot això coronat per un Lenny pletòric, comunicatiu, volcat amb el públic, un 10.
En fi, un dia per guardar en la memòria durant mooolt temps.

4 comentarios:

Laura dijo...

Hola Ester!
M'estava passejant per tot de blogs i he vist el teu.

M'has fet enveja dos cops; un, per haver anat a la Índia (és dun d'aquells viatges que tard o d'hora m'encantaria fer), i l'altre per haver anat al concert que has anat, jeje!

Aniré entrant de tant en tant a llegir i comentar per fer safreig (que dius a la primera entrada)

Que vagi béé*

Anónimo dijo...

Hola Laura!!

Quina gràcia...veig que tb en tens un...!
Doncs també m'hi passaré!
Al final farem una gran família!

Un petó!

Montse Argerich dijo...

Hola Ester!!

Jo també vaig poder disfrutar fa uns anys a Badalona del Lenny, reconec que va ser espectacular, tota la banda fan un concert impecable com pocs he vist.

Ara estic esperant que acabis la crònica de la Índia, país on jo també m'hi deixaria perdre durant un temps.

Felicitats pel bloc i molts petonets reina!!

Anónimo dijo...

Hola Montse!!

Él el rei el Lenny..jeje!!
A veure si acabo ja la crònica del viatge que mai trobo el moment.

Una abraçada!